Openbaar vervoer abonnement Connexxion


De RGO Middelharnis heeft voor het schooljaar 2017-2018 een contract afgesloten met Connexxion zodat u de mogelijkheid heeft om via de school een openbaar vervoer abonnement voor uw zoon en/of dochter af te sluiten.

U heeft de keuze uit de volgende openbaar vervoer abonnementen (zie aanvraagformulier):
  • Jaarabonnement
  • Schooljaarabonnement
  • Winterabonnement
  • Examenjaarabonnement
De tarieven, het aantal sterren en de centrumzone vindt u in de onderstaande bestanden:

Bestellen in 3 eenvoudige stappen
  1. Om een openbaar vervoer abonnement via de school af te sluiten heeft uw zoon en/of dochter  een persoonlijke OV-chipkaart nodig. Deze kunt u aanvragen via www.ov-chipkaart.nl. Heeft u al een OV-chipkaart en verloopt deze binnenkort vraag dan tijdig een vervangende ov-chipkaart aan.
  2. Vul de keuze van het abonnement en de gegevens van uw zoon en/of dochter in op dit aanvraagformulier op de website. Na het invullen van het aanvraagformulier verzendt u dit direct naar de administratie van de school. Doet u dit alstublieft vóór 30 juni 2017.
    Het is na 30 juni 2017 echt niet meer mogelijk om een abonnement voor uw zoon en/of dochter af te sluiten via de school.
  3. Zodra Connexxion een openbaar vervoer abonnement voor uw zoon en/of dochter heeft afgesloten ontvangt u een e-mail van Connexxion waarin wordt uitgelegd hoe het abonnement op de persoonlijke OV-chipkaart geplaatst kan worden.
 Goed om te weten
  • U bent zelf verantwoordelijk voor een geldige persoonlijke OV-chipkaart (met pasfoto).
  • Defecten aan OV-chipkaarten of verloren OV-chipkaarten worden afgehandeld via
    www.ov-chipkaart.nl.
  • Communicatie over de scholierenabonnementen loopt via de school
  • Om een abonnement te wijzigen of stop te zetten hanteert Connexxion een opzegtermijn van 1 maand. De startdatum van het abonnement is hierbij bepalend. Een aanpassing van het abonnement geeft u rechtsreeks door aan de school.
  • Het is belangrijk dat er altijd een positief saldo op de OV-chipkaart staat. Het abonnement werkt namelijk niet als er geen tegoed op de OV-chipkaart staat.
  • Op de RGO is een OV-oplaadpunt aanwezig.
 
In oktober 2017 ontvangt u een rekening van de school die u eventueel in termijnen mag betalen.

Als u nog vragen heeft kunt u altijd contact met mevr. A van der Laan via 0187 482777 of via a.laan@rgomiddelharnis.nl